NOVEDADES | DEPARTAMENTO DE INGLÉS: English Week

30/11/2016

Una vez más, el Departamento de Inglés del Instituto Buenos Aires nos deleitó con la Semana de Inglés.

Once again, the English Department of the Institute Buenos Aires delighted us with the English Week.

Como todos los años, durante los primeros días del mes de noviembre, las docentes de inglés y sus alumnos nos han permitido apreciar el manejo del idioma a través de videos, láminas, expocisiones orales, y hasta talleres de cocina!!
Esta muestra acompañó al Proyecto Anual Institucional "Argentina Multicultural" en conmemoración del Bicentenario de la Independecia de la República Argentina, en el cual los alumnos trabajaron e investigaron sobre costumbres, tradiciones, vestimentas, platos típicos y festividades de otras culturas, las mismas que ayudaron a forjar la nuestra.
Les damos las gracias a todos los alumnos, docentes y padres que nos acompañaron. Deseamos compartir más actividades del área el próximo año.
Hasta la próxima!!
Departamento de Inglés

As every year, during the first days of the month of November, the English teachers and their students have allowed us to appreciate the handling of the language through videos, sheets, oral exhibitions, and cooking workshops !!

This sample accompanied the Institutional Annual Project  "Multicultural Argentina " in commemoration of the Bicentennial of the independence of the Republic of Argentina in which the students worked and investigated on customs, traditions, costumes, typical dishes and festivities of other cultures, the same that helped forge  our.
Looking forward to share more activities in the area the next year, we want to thank all the students, teachers and parents who accompanied us.
Until the next one!!
English Department