NOVEDADES | English Week

29/11/2015

During the first week of November once again, we celebrate the “English Week”.
Durante la primera semana de Noviembre una vez más, celebramos la “Semana de Inglés”.

This year, it went around Shakespeare and his English literature classics. All the teachers and their students worked on this theme from different aspects such as, literature, history, fashion, books, plays and so many more!
We were able to see the most amazing displays of art, posters, movies and plays; some of them recorded and some live on stage!
This year the English Department along with the students went on setting a new standard for the years to come.

Well done and congratulations!!!!!!

Prof. Marcelo Krizman.
IBA English Department Coordinator.

Este año, giró en torno a Shakespeare y sus clásicos de la Literatura Inglesa. Los docentes y alumnos abordaron esta temática desde diferentes aspectos tales como literatura, historia, moda, libros, obras y muchos más!
Pudimos ver la  más maravillosas muestra de arte, posters, películas y obras de teatro; algunas de ellas grabadas y otras en vivo sobre el escenario!
Este año el Departamento de Inglés, junto con sus alumnos, fue más allá y estableció un nuevo standard para los próximos años.
  Bien hecho y felicitaciones!!!!!

Prof . Marcelo Krizman.
Coordinador Dpto Inglés IBA.